miercuri, 17 februarie 2010

Santierul "CUCU cautam de lucru"


Sunt in santier.Am demarat cu "demolarea "gresiei si faiantei din baie si cu tot ce tine de transformat aspectul baii.
Un mic amanunt,locuiesc la bloc,cred ca era mai bine asa ca in poza...
Tot spatiul e cotropit de bagaje mari si mici...multe si marunte.
A intervenit ceva si...meseriasul pentru baie a amanat prezentarea la lucru.
Asa ca am inceput sufrageria...decopertat,gletuit,dat cu var lavabil...
In ultima perioada s-a format o moda a spatiilor deschise, a suprafetelor largi, atat in ceea ce priveste apartamentele, cat si casele pe pamant.
In fond, aceasta deschidere ofera cateva avantaje, pe langa sentimentul de libertate si de confort pe care il creaza, putem vorbi de o schimbare benefica si la nivel estetic.
Ramane sa vedem ce voi face eu...la ce renunt si cu ce completez....

4 comentarii:

  1. bafta....si eu sunt in santier, mai am de facut bucataria, tot ma refer, am doar peretii:))simt ca nu mai pot, dar ce sa fac...se va gata si el candva:)))sper sa termini cat de repede!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc...pentru incurajare!
    Imi e mai bine cand aud ca si la alti e la fel.Offf de terminat vom termina...ca asa e regula ce incepe se si termina !
    Spor la treaba !

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara!ma scuzati ca va intreb,vreau sa stiu imaginea de mai sus cu santierul in ce zona este ,eu sunt pictor si imi place foarte mult imaginea,vreau sa stiu unde se afla ca zona,atat e in Romania,si ce judet sau ce munte.Este foarte important Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imaginea exista in Grecia,dar pentru mine era o alternativa de refugiu ...pentru perioada cat aveam santier in casa.
    Ei,a trecut perioada...am ramas doar cu visul excursiei!;))

    RăspundețiȘtergere