joi, 17 decembrie 2009

Mic dejun....dietetic ?!


Ar merita incercat...o zi oua la micul dejun si o zi lapte...
Un pahar de lapte la micul dejun te ajuta sa scapi mai usor de kilograme, arata un studiu publicat in American Journal of Clinical Nutrition. Cercetarea efectuata de austalieni a descoperit ca un pahar de lapte degresat la masa de dimineata le da participantilor la studiu senzatia de satietate, la pranz fiind mai putin infometati. Mai mult decat atat, in zilele in care la micul dejun li se dadea lapte, voluntarii consumau mai putine calorii la masa de pranz. Una dintre explicatii consta in faptul ca proteinele din lapte satisfac mai bine apetitul decat o face zaharul din sucul de fructe care "se arde" mult mai repede.
Mi se pare tentant,as verifica sa vad ...Mai vorbim.

Ai sau nu ai probleme cu greutatea corporala...eu tot scriu.
Eu cam am,si cate nu am tot facut.
Am gasit undeva vorbind despre oua ca sunt cele mai indicate in dietele supraponderalilor...tu crezi? Eu nu prea. Eu nu am voie (de la medic) decat 3 oua fierte tari pe saptamana...
Alimente bogate in proteine, ouale asigura o stare de satietate pentru o perioada lunga de timp. Un studiu efectuat pe un grup de 30 de femei supraponderale a descoperit ca cele care consuma oua dimineata (cu 2 feliute de paine prajita cu gem) mananca mult mai putin in urmatoarele 36 de ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu