marți, 22 decembrie 2009

Pitigoii


Ceata lui pitigoi
Trece mandra prin zavoi
Toti luptatori de soi
Dai intr-unul tipa doi
Aualeu ce taraboi,
Dai intr-unul tipa doi

Aprigi ca niste zmei
Si cu brau din sfori de tei
Sprinteni si ochesei
Latra cainii dupa ei
Ham ham ham langa bordei
Latra cainii dupa eï

Il mai tineti minte? Cantecelul copilariei...la gradinita ,in primii ani de scoala.Eu il uitasem,dar mi l-au amintit ei ,pitigoii. Ii am oaspeti de vaza in balcon si pe langa balcon,acum de cand a nins ai a inghetat.Am nostalgii ,deci sunt nostalgica...
Mi-e dor de jocurile copilariei mele pe care nu le mai gasesc la copiii de azi, mi-e dor de desenele cu creta colorata pe asfalt, mi-e dor...
Revin la pitigoi.A aparut doar unul foarte curios si hotarat sa descopere ceva pe placul lui in balconul meu...entuziasmul provocat de venirea primului pitigoi,pentru mine,nici nu il pot descrie imi plac pasarile.Asta vara aveam doi gugustiuci prieteni...Pitigoiul vizitator este foarte elegant imbracat: palarie si cravata neagra, lucioase, camasa galbena, sacou cenusiu-albastrui-verzui, aripi tivite cu albastru si pene albe pe marginile cozii.Si rudele lui vin tot asa frumos imbracate.
Si ce credeti ca ospateaza la mine in balcon,acum pe gerul asta ...jumari,da grasime de porc.M-au uimit,nu credeam ca mananca asa ceva.
Stiu ca au revenit.Le-am facut un fel de....ceva.Intr-un saculet perforat de la portocale am asezat jumarile ,apoi l-am legat in afara balconului...si am asteptat...A venit "seful" zic eu,apoi au aparut inca 5 pitigoi.Se ospateaza in voie,le place ,sunt bucurosi,deja nu mai tresar si fug atunci cand simt miscare la fereastra.Un spectacol fara egal ,asa mi se pare ! Stau si ma uit la ei cat sunt de fericiti!Ma gandesc la sarea aia din jumari nu le-o fi daunatoare.Nu stiu,dar mananca...le-am dat si malai in zilele anterioare,dar jumarile cred ca sunt preferatele lor.Oare de la ger,gheata,zapada...sa manance asa!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu