luni, 12 octombrie 2009

Fumezi......mai fumezi ?!?


Astazi cautand cu totul si cu totul altceva....am gasit despre tutun cat este de raspandit si cat este de daunator...
Imi scanteiase ideea sa fac postul de azi despre asta...
Ne,ne,ne...nu mi s-a urat cu binele! Am prieteni,prietene care fumeaza si nu vreau sa fiu inteleasa gresit.
Nu suport fumul,dar cu ei nu am nimic.Sunt majori,bine documentati...e treaba lor.
Adolescentii care beau alcool si fumeaza pot sa-si piarda memoria.
Medicii spun ca bautul în exces interfereaza, în cazul adolescentilor, cu o etapa critica în dezvoltarea creierului.
De asemenea, ei avertizeaza ca si adolescentii care fumeaza sunt mai "uituci" decât colegii lor de clasa si prietenii care nu au acest viciu.
Descoperirile au aparut dupa un studiu efectuat pe tineri cu vârste cuprinse între 16 si 19 ani.
O zi fara sa fumati....ce ziceti...incercati?!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu