sâmbătă, 12 septembrie 2009

Festivalul portocalelor in Olanda


Ce pot scrie eu acum,este mai mult ca sigur lipsit de importanta,practic nu imi gasesc nici cuvintele.
Inca mai sunt sub impresia acestor poze!
Stiam de existenta batailor cu portocale,tot la festival,dar nu in Olanda ci in Italia...se zice ca ar fi traditia veche,din timpul feudalilor...Mai tarziu, in timpul festivalurilor, fetele au inceput sa arunce portocale de la balcoanele caselor, incercand sa nimereasca baietii pe care ii placeau .
Olanda nu am vazut-o decat mereu ,,scaldata,, in flori,mai precis nu este TARA LALELELOR...
Mai tarziu ,cand am avut acces la altfel de informatie,am aflat si am ramas uimita de,, vitrinele cu femei,,
Ei,dar si lalelele si femeile,au ramas departe,undeva.....acum nu vad decat acest festival al PORTOCALELOR in varianta olandeza.
Indiferent ce as comenta,practic nu are valoare...prefer sa las timpul pentru contemplarea pozelor.
Poate ca va intereseaza.....evident tot despre portocale....
Cind cumperi portocale, cica se te uiti la “banutzul” de pe “fund” (opusul coditei). Cu cit este mai mare, cu atit portocala e mai dulce.
Am gasit asta undeva ,la cineva care spunea ca stie secretul de la mama lui.Regret ca nu mai stiu de la cine am preluat!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu