miercuri, 19 august 2009

Nu rade ca rasul te ajunge cand iti e viata mai draga,

Este o zi ca si atatea altele cate au trecut peste mine.
Este soare,este cald,foarte cald.....hai ca nu fac nici o ,,compunere,,sunt mult prea obosita,dar vreau sa va spun ca am primit un cadou de la fiica mea.
Ceva modern,aparat de facut paine...si zicea sa ii fac proba azi,iar eu ma uit si nu prea stiu de unde sa incep.
Hai ,zambiti...stiu,va simt,dar nu uitati vorba veche... din folclor cred ,,nu rade,nu rade ca rasul te ajunge cand iti e viata mai draga,,
Deci azi sunt putin ocupata,dar,promit ca voi face poza ...agregatului,daca va arata bine ,,painea,,
Voi reveni,cu alte date....va intereseaza sau nu,eu tot voi reveni!
Apropos,cunoasteti alte retete cu mai putine ,,mofturi,, in manual zice sa pun,lapte,unt...in paine!
Multumesc!
O zi placuta sa va fie !

Un comentariu:

  1. Ma gandeam si eu la asa ceva.Astept sa imi spui daca merita investitia!
    Succes,Evelina!

    RăspundețiȘtergere