vineri, 14 mai 2010

Despre ...PETUNII








Am si eu flori ,ca toata lumea...chiar daca stau la bloc.
Gradinita mea din balcon anul acesta mi-a oferit o surpriza.
Eu asa o consider ca sa nu ii zic ciudatenie.
O petunie rosie ,are florile simple si doar una creata...
Oare de ce?!
M-a surprins placut desi nu imi explic fenomenul,totusi aceeasi planta sa infloreasca in doua feluri.
Trebuie sa recunosc ca nu am fost o mare admiratoare a petuniilor prea erau multe si peste tot.
La un moment dat, cand mi-au atras atentia in mod deosebit prin varietate m-am decis sa cumpar si eu pentru a le suspenda in balcon.
Petuniile pot fi si curgatoare cu flori crete,divers colorate.
Sunt un vis frumos si luung...rezista pana toamna tarziu de tot.
Infloresc continuu, au culori vesele, nu sunt pretentioase, doar ca le place apa si intr-un cuvant, sunt minunate!
In fiecare an cumpar pentru balcon...
Merita sa insufletesc gradinita cu ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu