sâmbătă, 6 februarie 2010

despre ...PANGASIUS



Este un peste...fara oase si pe care il gasim prin magazine doar file.....,sau poate ca asa cred eu.
Pungile au aproape 50% carne si 50 % solutie congelata pentru conservare...
Pangasius este numele acelui peste care a navalit recent ...cu 2-3 ani in urma in supermarketurile romanesti .
Citeam pe undeva ca in Italia aceste peste este interzis iar in Franta e scandal pe tema lui.
Sincer nu stiu ce sa cred...cert este ca am mancat si....imi place ...mi se pare ca seamana cu...codul.
Poze in ambalaj nu m-am gandit sa ii fac...doar prajit.
reteta nu e cazul sa o scriu pentru ca nu cred ca e necesar...toata lumea a prajit peste...

2 comentarii:

  1. De ce in Italia aceste peste este interzis ?

    RăspundețiȘtergere
  2. http://forum.romedic.ro/prod/Pe%C5%9Ftele_Pangasius_este_TOXIC,_aten%C5%A3ie_v%C4%83_rog!!!_029000.html
    .....

    RăspundețiȘtergere