vineri, 23 octombrie 2009

Politica....

Politica este arta de a obţine voturi de la săraci şi fonduri electorale de la bogaţi, promiţându-le unora protecţia faţă de ceilalţi.” (Murphy)

Culinară
Un bucătar arunc-o vorbă:
(Şi-i tremură, puţin, chiar glasul)
Politica e ca o ciorbă
… În care toţi îşi vâră nasul!

După alegeri
Pentru că i-am votat în vrac,
Din cei ce azi pe funcţii mi-s.
Puţini, nu au promis, dar fac,
Iar mulţi nu fac, ce-au promis


Candidaţii

· Un primar nu trebuie neapărat să fie primul! Dar măcar să lase impresia asta…

· Viceprimarii ocupă întotdeauna locul doi. Dacă nu sunt femei.

· Toţi ai lui au fost primari din tată-n fiu. El era doar nepot !

· Nu vroia să fie primar. Da’ te pui cu nevasta?

· Nu epuizaţi toate promisiunile. Vă mai trebuie şi peste patru ani.

· Să nu spuneţi “Lăsaţi electoratul să vină la mine”, decât dacă aveţi conştiinţa curată valabil pentru independenţi, la partide măcar o persoană din lista, de preferat pe locuri neeligibile).

· A candidat la ideea nevestei. Avea idei proaste. Tot ea fusese şi cu ideea căsătoriei.

· “Cu cine ai votat? Cu mine sau cu altul?”, a întrebat candidatul. “Da!”, i-a răspuns alegătorul.

· Eu n-am cheltuit nici un leu pentru un loc eligibil pe liste. Am avut euro !”

· S-a dus să voteze printre ultimii. Potrivit sintagmei: “Cei din urmă vor fi cei dintâi”.

· “Nu aveţi un vot în plus?”, întrebă unul dintre candidaţi, în faţa secţiei de votare.

· Politica a compromis prima dată florile (trandafirul, garoafa). Acum compromite culorile (portocaliu, galben, roşu).

· Când a ieşit din cabină a văzut roşu în faţa ochilor. Au venit pesedistii.

Alegătorii

· Rugăm alegătorii să nu promită mai mult decât aleşii!

· Nu. Categoric nu. Pe cabinele de vot nu apar înscrise cuvintele: “Femei” sau “Bărbaţi”!

· Când a ieşit din cabina de vot a vrut să tragă apa.

· A întârziat cu votarea, deoarece a căutat, mult timp, o cabină pentru bărbaţi.

· În caz că nu v-aţi hotărât pe cine să alegeţi, daţi cu banul. Vă spunem noi în cine.

· Când desfaceţi urna să mă chemaţi!”, a pretins alegătorul. Şi, văzând mutrele indignate ale celor din comisie, a adăugat: “Mi-a căzut verigheta înăuntru” !



.....http://lucianvisa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu