miercuri, 28 octombrie 2009

De ce nu il votez pe Mircea Geoana

Scris de: Anca Alexandrescu

M-am hotarat sa scriu acest text pentru ca stiu ca sunt foarte multi oameni din interiorul PSD care gandesc la fel ca mine. Numarul de telefoane pe care le-am primit dupa emisiunea de la Antena 3 mi-a confirmat (desi nu mai era nevoie), ca Mircea Geoana are o mare problema in partid. A avut nerusinarea zilele trecute sa isi adune slugile platite pe bani grei sa le dea ordin sa ma jigneasca si sa ma distruga…Ha, ha, ha. Ma vor ataca, vor spune tot felul de mizerii, pe unde vor putea. Au si inceput deja, dupa cum ati vazut. Nu am sa moderez comentariile pentru ca numai asa se va putea vedea cat de meschini sunt. Acum insa voi explica de ce nici eu si nici alte mii de membri PSD nu il vom vota in veci...................


http://www.ancaalexandrescu.ro/blog


Mi se pare corect sa mai afli si astfel de lucruri.
Mi se confirma niste impresii formate in ultimii ani!
Din partea mea ...toata lauda pentru Anca Alexandrescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu