duminică, 9 mai 2010

Despre...Carmen Harra(Muresan)

Cautam un cantecel pentru o felicitare aniversara...
Nimic deosebit in asta.
Bun!
M-am oprit la un cantecel mai...vechi interpretat de Trio Expres avand-o lider pe Carmen Muresan ,frumoasa de la Bistrita ,mi se pare.


Am trimis felicitarea ,dar nu imi da pace gandul ,nu stiam unde am mai vazut-o ...pe Carmen Muresan.
Cine ma putea ajuta decat Stie tot-Wiki...
Am iesit din ceata cand am vazut-o prin poze si filmulete pe Carmen Harra,prezicatoarea americanilor,a vedetelor de pe acolo.
Deci Carmen Muresan cantareata noastra ,care a plecat prin 1983 in America este acum Carmen Harra.
"Prin Carmen vezi invizibilul, crezi incredibilul şi admiţi imposibilul."
—Candice Bergen, actriţă, Boston Legal

"Carmen Harra este un medium extrem de dotat, care radiază încredere. Cel mai notabil este nivelul ei de intuiţie. Modul în care predicţiile ei se revelează este absolut incredibil ... de parcă ea ar scrie scenariul, înainte ca evenimentele să se întâmple.”
—Pamela D. Hayes, avocat şi consilier de campanie al lui Hillary Clinton

Carmen Harra este dotată cu capacităţi mediumice innăscute, e terapeut licenţiat şi deţine doctorate în psihologie clinică, hipnoterapie clinică şi terapii alternative. De asemenea, este binecunoscută ca numerolog, astrolog şi clarvăzătoare celebră.
Inca sunt uimita de evolutia ei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu