luni, 19 aprilie 2010

Umilinta....umilintelor

Astazi m-am prezentat la EVIDENTA POPULATIEI...pentru a-mi schimba CI(buletinul ) ...
Am cautat si gasit pe net....actele necesare.
Toate bune si la locul lor.Bun.Am plecat cu toate cele de mai jos.
Pentru schimbarea cartii de identitate sunt necesare urmatoarele documente

* Certificatul de nastere al solicitantului in original si copie
* Certificatul de casatorie in original si copie ( numai in cazul persoanelor casatorite)
* Adeverinta de identitate sau actul de identitate initial
* Actul prin care se face dovada spatiului de locuit in original si copie
* Livret militar dupa caz
* Timbru fiscal
* Taxa reprezentand contravaloarea cartii de identitate care se achita la ghiseul Serviciului de Evidenta Populatiei


Cartea de identitate se elibereaza in termen de 20 de zile de la data depunerii lor.

Ce m-a iritat la culme....m-a umilit a fost faptul ca pe langa toate cele de mai sus
a trebuit sa il chem si pe sotul meu sa dea o declaratie de "luare in spatiu"
Vi se pare normal asa ceva?
Mie nu,categoric nu.
Apartamentul este cumparat de amandoi...divortati nu suntem,buletinul anterior avea aceeasi adresa de 20 ani...am dus certificatul de casatorie valabil de 30 ani ...si in original si in copie...?????????????????????????
Ma poate cineva ajuta sa inteleg...ce s-a vrut a fi aceasta declaratie...tampita de altfel din punctul meu de vedere.
Mi se pare ...o ABERATIE aceasta declaratie.
Sa va spun ca in perioada acelor 20 zile cat dureaza sa faca ei CI ...nu am nici un act doveditor de identitate...oare nu era corect sa imi dea ceva ...o "adeverinta de identitate" pentru acest interval de timp???
Daca am cerut anumite lamuriri...lucratorul respectiv mi-a zis "Doamna sunteti cam pretentioasa"
Dar oare ei de unde sunt platiti ???
Nu din banii "pretentiosilor" care incearca sa gaseasca explicatii pentru atitudinea lor sfidatoare fata de contribuabilul "pretentios"...
Pretentioasa Evelina ,fara act de identitate pentru urmatoarele 20 zile indrazneste sa iscaleasca toate cele de mai sus.

4 comentarii:

  1. Hi,hi! N-ai identitate !Femeia invizibila !
    Stai 20 de zile in "arest" la domiciliu,ca pe strada se pot intampla destule si n-ai acte, nu tusi, nu stranuta,ca si la medic iti trebuie CI si ...asteapta sa se indure patria de tine...

    RăspundețiȘtergere
  2. SI MAI SI FAC SCANDAL CA VOR SALARII MARI!ASA E SI LA SUCEAVA.LA PRIMARIE,CA SA FACI O PLATA,TREBUIE SA TE PLIMBI PE LA 4 GHISEE...UNUL CU BANII,UNUL CU CHITANTA,UNUL CU STAMPILA....

    RăspundețiȘtergere
  3. pentru green...
    Evelina este o" doamna pretentioasa dar si cu greutate"....cred ca ar vrea sa fie invizibila,dar cand vrea ea nu altii...ha,ha,ha

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru Geta
    Maladia asta a ghiseelor este infloritoare peste tot...la noi in tara...

    RăspundețiȘtergere