vineri, 12 februarie 2010

O zi....ca si alta,si alta


Nimeni nu poate evita să aibă o zi proastă.
Da am o zi proasta,grea ,urata nici nu stiu cum sa ii mai zic.Cert este ca nu imi e tocmai bine.
Voiam sa dezvolt asta ,dar m-a sagetat alta idee...
Până la urmă și altii au zile proaste.
Daca un sofer prinde o zi proasta si face accident si mor oameni ce se intampla?
Daca un chirurg prinde o zi proasta nu e in forma maxima tremura mana taie aiurea si mor pacienti ce se intampla?
Daca muncitorul prinde o zi proasta, nu e in forma produce deseuri ce se intampla?
Toti avem zile mai nereusite ....asa ca nu mai zic nimic!
Sunt bine...caut SOARELE pe strada mea.

Un comentariu:

  1. Portocala mea draga...
    Hai sa fim sanatosi,ca belele curg.Daca iti fac inventarul meu pe ziua de azi, iti vine sa fuuuuugi.
    Weekend fain !
    Sa ne intalnim cu bine si soare mult !

    RăspundețiȘtergere