marți, 19 ianuarie 2010

Ritualul FLACARII VIOLETE


De la alegerile prezidentiale ,mereu si peste tot sunt comentarii despre flacara mov.Am incercat sa pricep ceva,dar nu ma ajuta neuronul...meu.
Cautand si citind pe net, evident...am descoperit ca" Flacara mov" nu este o gaselnita data la intamplare...drept justificare a esecului unuia si a succesului altuia...ci chiar exista,ca o forma de meditatie astfel obtinandu-se indepartarea relelor...
Citez mai jos un fragment publicat in 2008,deci cu mult inaintea alegerilor noastre prezidentiale.
Eu stiu ca sunt nascuta joia si ca imi place de cand ma stiu culoarea mov,si rosu,si portocaliu,in general culorile tari,hotarate ...dar,in afara de faptul ca traiesc,alte noroace nu am sesizat.

"Ritualul „Flăcării Violete" este o forma de meditaţie interactivă, ce poate fi folosită, atât pentru îndepărtarea energiilor negative, a programelor malefice inoculate sau induse, cât şi pentru corectarea dezechilibrelor energetice care sunt pe cale de a produce îmbolnăvirea sau au determinat deja instalarea stării de boală în plan fizic.
Prin urmare, practicarea constantă a acestei meditaţii, poate conduce în timp la vindecarea bolilor şi la crearea stării de armonie, atât în interiorul nostru, cât şi in plan exterior, armonizand intreg spatiul in care ne gasim, intrucat meditatia purifica puternic, atat in plan energetic cat si in cel fizic - al lumii manifestate."

http://ezoteric.gardianul.ro/
Dr. Teodor Vasile
Adaugat: 19-11-2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu