joi, 14 ianuarie 2010

Cafeaua...o necesitate




Fumatul face parte din zona mea de lipsa totala de curiozitate.
Nu m-a interesat niciodata sa fumez.
Sint o nefumatoare absoluta .
Ehei,dar CAFEAUA ,dupa mine,daca mai conteaza umila mea parere.......
Nici viciu, nici placere nevinovata – din punctul meu de vedere.
E o necesitate, intr-adevar o necesitate.
“Viciu” mi se pare prea mult. Mult prea mult. De la genul asta de moralitate, o sa ajungem sa bem numai Coca-Cola sau nici macar asta, pentru si Cola are ceva excitant. O sa ajungem sa bem doar apa de izvor, dar, poate ca si izvoarele sint impure, poluate sau mai stiu eu ce. Sau poate ca nu o sa mai bem nimic si nu stiu ce o sa facem atunci.
Deci, sa nu abuzam cu ideea asta de viciu fiindca putem ajunge in felul asta la concluzia ca omul este o fiinta teribil de vicioasa. Sigur ca e o placere sa beau cafea; imi face placere sa beau cafea. Dar o beau din necesitate.
Sigur insa ca si necesitatea se cultiva.
Daca nu as fi baut cafea, cu siguranta ca m-as fi obisnuit sa traiesc si fara sa beau cafea.
Cu timpul, a ajuns o necesitate. Cind ma trezesc, trebuie neaparat sa beau o cantitate nu imensa, dar substantiala de cafea.
Daca nu as bea cafea dimineata, probabil ca ar fi o persoana dezorientata si probabil ca nu prea agreabila.
Bine ar fi sa bem CAFEA dimineata...si un CEAI seara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu