sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Prajitura rapida cu foi-napolitana


1 pachet foi napolitana
4 cani zahar
4 cani nuca macinata
4 oua
1 pachet unt

Se caramelizeaza zaharul,deci sa fie auriu precum sunt caramelele de lapte,daca il ardeti mai mult va deveni amaruie crema.
In zaharul caramel se adauga untul si se opreste focul.
Se amesteca bine ,se adauga nuca macinata si ouale pe rand ,amestecant in continuu pana la incorporarea si omogenizarea cremei.
Asa calda se intinde pe foi.
Se preseaza cu ceva mai greu pana se raceste prajitura,atunci se taie dupa dorinta.
Cine doreste poate glazura prajitura...eu trec peste etapa asta,acum.
Pofta buna !

2 comentarii:

  1. eve , draga... scz .... n-am mai intrat de mult pe aici si pe netlog mai putin... lucrez si nu prea mai am timp... mai ales ca acum sunt si bolnava si azi am aflat ca am '' pus-o '' si de o... bronsita .. :) prajitura asta o fac si eu , dar fara miez de nuca... ii place fetitei mele... atunci cand fac , fac cate 2 pachete de foi.sa se sature :))))
    te pupacesc ... si sa ai o saptamana cat mai placuta si fara incidente.cornelia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Suna tare bine reteta,si-mi place ca nu trebuie sa ma chinui sa coc eu foile.O trec pe lista si o incerc cat de curand!Sarbatori fericite si un an nou mai bun!

    RăspundețiȘtergere