miercuri, 17 decembrie 2008

IARNA......................

Fulgişori micuţi, fulgişori drăguţi,
Din dans vă opriţi, la mine veniţi.
Şi să ne povestiţi, de prin lumea mare
Ce văzură-ţi oare?

În ţara mea, când fulgii-ncep să se aştearnă
Toţi copiii ţării au un pom de iarnă.

Omuleţ, om de zăpadă
Bun poştaş de nea,
Iute-n codrul des aleargă
Ca să duci scrisoarea mea.
Bunul Moş Crăciun
Când o va primi
Va găsi-n pădure bradul
Ce-şi păstrează verde ramul.
Va aduce bradul brazilor
Tuturor copiilor.

Eu sunt Omul de zăpadă
Ce-l fac copiii grămadă
Am doi ochi de cărbune
Şi nas roşu de ardei
Şi mai am un băţ în braţe
Să nu mă latre Grivei!
Fiindcă sunt un poştaş bun
Mă duc după Moş Crăciun.

Te vor tăia, o brad frumos
Cu cetina tot verde.
Va plânge muntele ceţos
Că bradul mic şi-l pierde.
În munte tu ai fi crescut
Înalt cât nesfârşitul,
Căci ploaia ţi-ar fi dat sărutul

„Se-apropie Crăciunul
Cu brad împodobit
Iisus ne cere-n taină
Să-ngenunchem smerit.”

„Iisus, copil din Vifleem
Tu iarăşi vii printre străini
În peşteră, pe paie reci
Tu iarăşi capul ţi-l apleci.
Dar tu să ştii copile bun
Acum, în zile de Ajun
Naşterea Ta noi o cinstim
Şi în colinde o vestim.
Copilule, copile blând
Te naşti şi azi, ca orişicând.


Culese,culese........fara autor ...dar ,mi se par deosebite atat pt noi cat si pt cei mici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu